Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego
Oretywiniety

  1. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
    1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego Oretywiniety, działającego pod adresem www https://oretywiniety.pl.
    2. Właścicielem Sklepu jest Bartłomiej Wyrobek, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą RetyWiniety z siedzibą pod adresem: Rudołtowice ul. Wolności 95, 43-229 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6381857969 (dalej „Sprzedawca”).
    3. Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
      Adres do kontaktu: Rudołtowice ul. Wolności 95, 43-229
      Adres e-mail: retywiniety@gmail.com
      Numer telefonu: 694085678 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
  2. Wymagania techniczne
    1. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
      1. komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
      2. dostępu do sieci Internet;
      3. aktywnego adresu e-mail.
  3. Dane osobowe
    1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
    2. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
  4. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
    1. Sklep umożliwia zakup treści cyfrowych lub usług cyfrowych dostarczanych online (dalej „Produkty Cyfrowe”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
      1. bez rejestracji;
      2. z założeniem konta w Sklepie.
      W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Produktów Cyfrowych w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
    2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
    3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
    4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
    5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: retywiniety@gmail.com.
    6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
      1. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Produktów Cyfrowych zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
      2. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Produktów Cyfrowych oraz kosztów ich dostawy.
    7. Do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. ;
    8. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Produktu Cyfrowego
    9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
    10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
  5. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Produktów Cyfrowych podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
    2. Produkty Cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną bez dodatkowych kosztów dostawy.
    3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
    4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
      1. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
      2. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej:
        • Shoper Płatności (Autopay)
        • eCard
        • dotpay
        • PayPal
        • PayU
        • Przelewy24
        • Tpay.com
      3. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
    5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 1 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
    6. W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
  6. Dostawa produktów cyfrowych
    1. Realizacja Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego następuje niezwłocznie (chyba że z Umowy wynika inaczej) drogą elektroniczną poprzez przesłanie klientowi na podany przez niego adres e-mail danych umożliwiających dostęp do zakupionego Produktu (instrukcja pobrania lub dane dostępowe do odpowiedniego konta)
    2. Dostęp do niektórych Produktów Cyfrowych może wymagać utworzenia dla klienta konta w specjalnej platformie, służącej do udostępniania danych w postaci cyfrowej. Konto takie jest zakładane dla klienta nieodpłatnie. Wymagania techniczne uzyskania dostępu do takiego konta nie różnią się od wymagań technicznych korzystania ze Sklepu.
    3. Czas (okres) dostępu do Produktu Cyfrowego (np. na rok) wskazywany jest zawsze przy opisie Produktu podczas jego zakupu przez klienta.
    4. Jeżeli dostęp do Produktu Cyfrowego następuje przez specjalną platformę, klient zobowiązany jest korzystać z niej w sposób zgodny z prawem, w szczególności nie dostarczać w ramach platformy treści bezprawnych.
    5. Klient zobowiązany jest przestrzegać praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i/lub innemu autorowi dostarczanych Produktów Cyfrowych. Jeżeli Sprzedawca nie wskazał inaczej, klient uprawniony jest do korzystania z zakupionych Produktów Cyfrowych jedynie na potrzeby własne i w sposób zgodny z przeznaczeniem, wynikającym z Umowy. Klient nie jest uprawniony bez zgody Sprzedawcy do jakiegokolwiek innego rozpowszechniania zakupionych treści cyfrowych
    6. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji Produktu Cyfrowego, chyba, że co innego wynika z jego opisu i/lub oświadczeń Sprzedawcy zamieszczanych w Sklepie i dostępnych dla klienta w momencie dokonywania zakupu.
  7. Odstąpienie od umowy
    1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada prawo odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego (bez podawania przyczyny) w terminie 14 dni od jej zawarcia, chyba że spełnione są następujące warunki:
      • Sprzedawca wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie dostarczania treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą klienta,
      • przed rozpoczęciem świadczenia klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy,
      • Sprzedawca przekazał klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z informacją o udzielonej przez klienta zgodzie na dostarczenie Produktu Cyfrowego w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
    2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:
      • w formie elektronicznej na adres: retywiniety@gmail.com lub
      • w formie pisemnej na adres: Rudołtowice ul. Wolności 95, 43-229.
    3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu ceny Produktu Cyfrowego.
    5. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  8. Reklamacje
    1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Produkty Cyfrowe zgodne z Umową.
    2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Produktów Cyfrowych zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
    3. Reklamacje mogą być składane:
      • w formie elektronicznej na adres: retywiniety@gmail.com
      • lub w formie pisemnej na adres: retywiniety@gmail.com.
    4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
    5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    6. W powyższym celu można:
      1. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
      2. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
      3. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
      4. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
    7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  9. Postanowienia końcowe
    1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
    2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
    3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
    4. Regulamin obowiązuje od dnia 21-04-2024 r.

Regulamin Konta
w sklepie Oretywiniety

  1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
    1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym Oretywiniety („Sklep”).
    2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Produktów Cyfrowych. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
    3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
    4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
      Rudołtowice ul. Wolności 95, 43-229
      e-mail: retywiniety@gmail.com
      tel.: 694085678
  2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
    1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
    2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
      1. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
      2. wglądu w historię swoich zamówień,
      3. wglądu w status realizacji zamówienia.
  3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
    1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres retywiniety@gmail.com. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  4. Reklamacje
    1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
    2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach VIII. 3-5 Regulaminu Sklepu.
    3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach VIII. 6-7 Regulaminu Sklepu.
  5. Dane osobowe
    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
  6. Zmiany Regulaminu Konta
    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w punkcie IX. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl